skolavslutning!

godmorgon och förlåt att jag inte skrev igår men meiling kom och så fixade jag mina naglar hann även träffa mina söta vänner jocke och anton en stund, utan smink och helt ny duschad haha. men som tur va så brydde dom sej inte utan va mer ledsena över att jag skulle flytta!
Nu har mamma precis sminkat mej ska bara fixa mitt hår nu och sen en nagel och lackning sen är jag klar för årets skolavslutning.!!! även första skolavslutningen utan mormor kom jag och tänka på igår, men hon kommer finnas i mina tankar hela dagen, inget undantag idag! kanske slänger in en bild innan jag åker till skolan, vi får se.... puss





Glöm inte rösta på mej i veckans blogg hos embla !!!

Kommentera
Postat av: du vet vem jag är ,

jag röstade inte på dig

2009-06-10 @ 12:10:41

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0