sista dagen

Hejhopp bloggen och alla läsare!
Idag har jag haft en underbar dag o solen. Vi åkte dirket när jag vaknade ut till sandvik , och gick igenom en skog ner till en helt underbar plats i en vik. Och rakt över sjön ligger Nor, våran "släkthus" om man kan kalla det så. Där har dom flesta i släkten sprungit som små och ägarna har funnits i släkten många år tbx. Vi hade även med oss galna Hero, som bara sprang runt både på land och i vattnet. Lite senare gick vi över till andra sidan viken, och där ligger det ett helt igenfallet hus, jag tog kort med mobilen ska se om jag får in dom på datan när jag kommer hem. Jaa, sen åkte vi hem. Det blev inte rikitgt som planerat. Men jag har stekt i solen här hemma istället, jag tänkte sista dagen! För imorgon åker jag ju hem till älskade stockholm igen. Jag trivs verkligen där, det är liksom jag. Men jag åker direkt till pappa och så ska jag och farmor vara barnvakt hela helgen till min söta lillebror. Sen kommer jag hem till mamma på söndag nån gång mitt på dagen. Så ikväll ska jag hinna platta håret och packa allt, så jag får så lite som möjligt o göra imorgonbitti. Då ska jag bara behöva äta och göra iordning mej. Bussen går 9.40, jaa jag vet tidigt eller hur?! Hur ska jag komma upp så tidigt.? Men jag måste klara det. Nu ska jag snart göra en chokladsmoothie (martinas =P) och så ska vi fika lite. Puss på er allahoppa!!

Världens vackraste stad!

Nora trästaden

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0