onsdag?

Hej, idag blev det ingen skola för mej. Helt slut efter igår och dessutom försov jag mej så mamma tyckte jag kunde vara hemma, det är ju liksom ändå inget speciellt i skolan just nu. Martina berättade att rektorn tydligen ville prata med oss ang våran svenska lärare. Vi har nämligen skrivit ett brev till rektorn och förklarat att vi vill ha honom kvar nästa termin oxå, så då ville han ge oss ett svar på det. Och nej han stannar inte till nästa ermin vilket är rikitgt tråkigt! vi ska byta lärare i dom flesta ämnena, så vi får se hur det går. Annars så vaknade jag men 24 sms från martina, ett missat samtal från en tjej som vägrar erkänna... _ _ _ _!!!! Jag ska gå upp och äta lite frukost och sen så ska jag ta mej tid och svara på kommentarer, ni är helt underbara nu, äntligen så har ni börjar! Skriver senare, pussspussspusss



Kommentera
Postat av: Du vet inte

Dagen har faktis inte börjat en... Prova med att fråga mig samma fråga om 5 timmar så kan jag svara dig då :)



Själv da??

2009-06-03 @ 11:53:27
URL: http://duvetintee.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0