lever!

Hallåå...! Igår blev inget skrivet förlåt .
Men kl 9 hade vi samling på stallet sen skurade vi boxar och spiltor till 12 då åt vi vilket verkligen va behövligt. Sen red vi till halv 3 och efter det så satt jag och tjejerna i solen till kl halv 5 för då hade vi vanligt lektion. Jag red gateau, ett stort sto som hatar o gå på lektionerna med dom små hästarna. Men fick jätte mycket berömm för hur jag red henne och att jag satt kvar även fast hon satte sej ner i en backe och så(inte så bokstavligt) Efter det skulle jag bli hämtad men det blev jag inte fören kl 9. Så jag höll på med min älskling som nu ska gå på bete och jag ska inte träffa honom nått mera fören i höst. Men när jag sen kom hem så somnade jag direkt. Och nu ska jag lägga mej i ett bad efter det vet jag faktiskt inte. börja packa tror jag eftersom vi ska flytta imorn =D bilder kommer senare, kisssss!!!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0