ingen teve

Det blir tydligen ingen film för mej, eftersom robban kopplat ur min tv. Så istället så ska jag nog sova tidigt, vilket isf är snart. Imorgon ska jag till skansen med klassen, hoppas att det blir fint väder.
Juste har ni hört om den mördade 16åringen i stureby??? skit läskigt ju. Min mamma jobbar där och min bästavän, martina, bor där. Usch fy blä... och dessutom är hon bara 16, det är ju hemskt. Hoppas dom får tag på rätt personer, även om hennes liv inte gick o räddas. Min kamera har fått tuppjuck, så jag för förklara vad jag köpte. En vitkläning med guldknappar hela vägen ner på sidan, en jeanskjol inte för att jag är så mycket för kjolar men då får jag väl börja använda det, sen även 3 st trosor och en halv bikini ;) leggins och sånt där köper jag ju nästan alltid så. Nu ska jag göra annat, puss på er!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0