Imorgon...

Så nu är jag klar, och känner mej ändå rätt nöjd för det gick bara på en timma. Och ni ser ju här under min långa lista på saker som skulle göras.
Vi åkte ut till min faster, Lotta. Hon bor i världens underbaraste hus och jag ska köpa de så fort dom flyttar, så vi stog och kikade på allt jag ska bygga om när jag flyttar dit. Alltså på tomten, eftersom det nu är en "fårgård" och jag ska ha massor av hästar. Så ja, ombuggnader blir det. Sen var det ju så att min kusin, David, självklart skulle bada med mej. Vilket jagtill viss mån såg fram emot på vägen dit men...19,5 grader... hmm? nej, det blev bara bortdomning till knäna, och dessutom en hel del stänk och sånt med David som självklart var i hela tiden. Efter det gick vi upp på verandan och fikade lite. Min andra kusin, Lovisa på drygt 2 år, är helt underbar. Hon har precis börjat prata lite. Och haha dom säger at hon påminner om mej när jag var liten.. bestämd och vet vad hon vill. Därför passade vi ju perfekt ihop och jag blev väl hennes nya favorit. Men jag får absolut inte hålla på för mycket med henne för David påminnde mej flera ggr och sa " Hannah, jag blev din kusin före henne" Så jag ägnade mycket tid till honom oxå, Sen runt 8 åkte vi hem.
Vad händer imorgon då? jo, till och börja med kommer jag inte skriva på hela dagen utan när jag kommer hem. Jag ska nämligen åka iväg med min faster, Anna och mina kusiner Pontus och Dennis dessutom min farmor. Jag har ingen aning om vart vi ska men till nått bad ställe. Vi ska åka tidigt på morgonen, vilket betyder att det efter de här är dags för mej o lägga mej i sängen, eftersom jag vet att jag kommer smsa i runt en timme -.- jag kan nämligen inte dra mej ifrån telefonen, även om jag lägger den ifrån mej och vänder mej om... men får jag ett sms så vänder jag mej igen tar telefonen, läser och självklart svarar, så håller mina nätter på. hmm... ? dags o ändra på det? Men så ni vet att jag ska verkligen njuta av solen imorgon, och inte sitta vid datan. Vet inte när jag kommer hem men nån gång på eftermiddagen.
Hoppas ni alla har en underbar kväll och morgondag, puss!!

Kommentera
Postat av: marie

Åh vad härligt! Min dag har varit jättebra, hur har din varit?



Ska du bygga en hästgård? :D

2009-06-24 @ 23:22:49
URL: http://missmarissa.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0