Hinner inte nu

Jag hinner verkligen knappt skriva nått just nu, vi ska nämligen åka iväg och vara barnvakt till mammas bästa kompis 2 döttrar. Men självklart tar jag med mej data, men har inte tid för den fören barnen har somnat.
Min kväll och natt har varit helt underbar, alla typ 1000 bilder kommer sen. Nej tjejer jag lovar ska inte lägga in precis alla. För er som inte vet så var det min älskling julia som fyllde fjortis, så gissa vad vi gjorde henne till? FJORTIS.
Nu ska jag fixa det sista på mitt rum, puss på er...

Till nån liten avensjuk flicka: Jag tar inte åt mej av din kommentar eftersom jag själv vet att jag inte (haha lyssna nu här) lider av svår fetma!!! Lilla flicka du vågar ju inte ens stå för vem du är.


The look for today!


Kommentera
Postat av: olivia

Ha-Ha kolla in ansiktet (!!!!!!)

hahahahahahahhahahahahah , WB !!

2009-06-07 @ 13:05:40
URL: http://har ingen blogg (=

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0