Grattis

Godnatt bloggen..
Nu har jag kollat på allsång på skansen och morden i midsomer. Helt underbart att det äntligen har börjat igen. Efter de så tog jag och farmor en promenad och letade efter "äckelkatten" (som egentligen heter Lovis efter min kusin som heter Lovisa). Hon har nämligen varit borta hela dagen och går aldrig längre än den lilli grusvägen utanför tomten. Men men hon kommer väl. Nu ska jag sova har nyligen pratat med mamma, som tydligen verkligen gör stora framsteg på sitt jobb, roligt att höra. Stolt över lilla mamma =D



Jag just nu, utan smink och rikitgt trött!!!..



Dagens födelsedagsbarn :
Älskade Robban fyller... hmm...juste 27!!
;P
Ett stort stort grattis från mej till dej.
Så fort jag kommer hem så ska vi fira, saknar dej!



Kommentera
Postat av: yasmine the one and only

åh vad gullig du är. tack.

jo jag är super glad nu lite små ont i magen bara.

men det är väl så det ska vara för det såg ju bra ut el jag hörde hjärtljuden som lät jätte bra.

Vad gör du idag? kraaam

2009-06-24 @ 11:30:59
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0