"glöm igår, lev idag och be för imorgon"

Home!
Mötet va tungt, men gick bra. Det här ska ju vara början på lösningen för mej, så jag hoppas att det blir bra. För så hära tänker jag inte leva! Nu har vi nyss ätit och lillebror sover, så jag kan lägga mej i sängen vid datan en stund och kanske hinna vila lite. Sömnen har ju inte varit så himla toppen i helgen, därför kan jag behöva ta igen vissa timmar. Smsar just nu med emil, som tjatar om att jag ska åka till honom. Och det är verkligen inte långt här ifrån, men jag orkar inte göra iordning mej, så stannar nog hemma.
Sen tänkte jag bara förklara för alla er som träffar killar, som säger att det bara är du i deras tankar och ingen annan. Även fast du flera ggr har märkt att han lr hon oxå för den delen håller på med nån annan. Så visa erat missnöje, det gör ingentligen om man är dryg, dom måste fakitkst fatta. Hur svag din peronslighet än är, så måste du tänka att ingen ska få såra dej. Lev i nuet, inte för de som hände igår eller det som ska hända imorgon. Ta stund för stund, dag för dag.
Nu ska jag läsa lite bloggar och sen hinna vila en stund kanske?! lets see =D


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0