dröm prinsen?

Haalloojjssaann svenska folket!
Nu är jag i nora igen , träffade världen sötaste killar på bussen hit. Men gick av utan nummer, så jävla typiskt mej! Jag blev hämtat du örebro. Och självklart va min kusin med, så han har misshandlat mej hela vägen hem. Han är ju sjuk i huvet, tur att vi inte ska åka samma bil imorgon. Känns rätt skönt o vara här igen. Men när jag satt i bussen och precis hade lämnat älskade stockholm. Kom jag på att jag hade glömt min bikini över del!!!!! den låg kvar i bilen, men nu har jag hittat en hära, fast jag tror att den är för stor. Men men , bh går alltid bra. Dom har massa pooler och skit där, och en stor duddelpool, gissa vem som ska missbruka den? hoppas dom har solarium oxå, om det inte ska vara fint väder. Jag ska inte göra annat än sola och bada. Dom tror att dom kan få med mej o typ köra gokart och massa saker, men aldrig i livet.
Jaha, vad har ni gjort idag då?! nu ska jag väl vara social... Min lilla Brandon tycker att han ska göra ny design åt mej, hmm vet inte. får sehur det blir med den saken..!

puss

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0