underbar dag med vissa ner gånger!!

Förvånade?? ett inlägg till. ja jag vet jag är riktigt duktig idag. Men det är för att jag är hos felicia, ska sova här inatt.
Jag, martina och felicia, bestämde oss för att åka nån stans vart viste vi inte, men vi åkte till högdalen och tog tunnelbanan till hötorget. Och på väg in så började det spöa regna och sen sprang vi in till pub och jag blev helt blöt. Där tog vi en fika som va äckligt dyrt men jaja det va jätte mysigt o äntligen vara med mina små älsklingar igen. Eftersom jag har varit o örebro och felicia i spanien. Sen åkte vi hem till martina i stureby och hämtade kläder till henne. Sen åkte vi till hökarängsbadet och badade. Skit mysigt, och det va inte kallt heller. Men martina tappade sin förlovningsring, gumman då. Det va knappt nåra människor dära, bara nåra som grillade. Efter de tog vi iallefall bussen till farsta och sen fick vi vänta 20 minuter på bussen som gick hem till felicia, rikitgt kallt. Sen har vi inte gjort så mycket, ätit och bara haft det mysigt. Blir säkert nått mera inlägg innan jag åker hem imorgon, vi får se när jag kommer hem.

Till mamma... jag älskar dej över allt annat, glöm aldrig det! Vi ska fan fixa allt tillsammans, dåliga perioder går alla igenom. Och idioter kommer man aldrig ifrån, tyvärr. Saknar iallefall dej!!








Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0