trött, extremt trött.

Vi har nyss ätit, och jag är jätte trött. Verkligen jätte trött. Men om jag lägger mej kommer jag bara somna och har ingenaning om när jag kommer vakana. Så de får bli tidigt ikväll istället. om det nu kan bli det, haha tror inte de.
Som jag sa förut, vi gick ner och spelade minigolf... gissa vem som spö alla andra, med runt 10 poäng??!!... *spänning*.... Jag såklart, självaste Hannah! Största proffset av dom alla. Efter jag hade firat lite och alla andra med lite smått sura blickar gick ifrån banan så köpa vi biljetter till liften. Det är en sån som man sitter 8 pers i, så vi fick plats. Men jag hade mina flippflopp på mej och tog av dom så dom inte skulle ramla. Men shiit va kallt det va uppe på fjället. Mina fötter blev typ blåa, så min gulliga kusin värmde dom. det är sånt som är äkta kärlek =) Det va verkligen jätte fint, man såg hur långt som helst. Över fält och massa skog. upp och ner överallt. Sen vare nåra hus lite här o var, skit gulligt! När vi kom ner igen så åkte min kusin dennis och billy en annan kille som är med, gokart. Så jag kunde få lite mer blickar av sötnosen som jobbar där. Blond, blåa ögon och skit söt röst. Lite långt ifrån stockholm för att han ska vara nått o sattsa på, haha. Men jag har ju mitt eget lilla hjärta, honom får jag inte glömma. Men bara senaste dagarna kommer han närmare och närmare. Vi ska träffa så fort jag kommer hem, vilket känns väldigt skönt. Och för första gången själva, annars har alltid våran "gemensamma" kompis alltid varit med. Eftersom det är han som vill träffa mej, men men. Det där kanske va liiiite för mycket in på mitt privatliv.
Nu ska jag sitta vid datan en stund, hopps ni har det bra puss!!

Maja



Visst vare fint där uppe?!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0