svininfluensan!

Goodmorning alla snyggingar !
Hur har natten varit? Själv somnade jag runt halv 2, efter att danne hade somnat och slutat svara på mina sms. Men innan så skickade han massa gulliga sms... min känslor blir starkare och starkare hela tiden, men jag måste fan backa lite. Just nu så ligger både, Maja, Pontus och dennis o sover. Så vad ska jag hitta på? ingenaning. Men jag tror att jag ska gå upp och äta frukost. Dom andra är ju vakna. Dessutom väntar jag på att Danne ska vakna, men måste låta honom sova idag. Det är första lediga dagen på 3 veckor för honom. Så min lilla prins kan få sov ut ett tag till.
Gud, jag har läst massor om den hära svininfluensan nu. Det är ju rikitgt läskigt. Man kan ju nästan få det genom vad som helst, har tex hört att myggor smittar det. Sen gick den ju nere på gothia, i göteborg. Och jag känner ju massor som har vairt där. Igentligen känns det inte som att jag tar det så seriöst, men när det kommer fler och fler fall så börjar jag liksom fatta... det kanske är jävligt allvarligt, nåra har ju faktikst dött...
Nehe, nu ska jag äta frukost, skriver senare
puss alla lovers!!




Jag saknar er flickor!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0