piss väder

Jag kunde lika gärna ha sovit hela dagen. Vädret är piss, inte en blå lite prick. Antingen kan det vara fint väder eller spö regna, men sånt här?? nee fy fan.
Och vad ska man hitta på en sån här dag? joo, jag vet iaf vadjag ska göra. Här har dom nått sånt hära, "hyra film hemifrån" som på reklamen! Så det är vad jag ska göra. Placera mej framför teven, men täcket över mej och jag tänker inte göra iordning mej ett piss. Juste, och så ska jag bada Ozzy idag oxå, måste klippa honom lite på tassarna och under, mellan trampdynorna. Eller igentligen små skaer som farmor har missat, hehe.
Jag somnade runt halv 3, då hade jag och danne pratat sen typ 9. Nästan 6 timmar, vet ni hur mysigt det va?! på slutet när vi skulle lägga på så låg vi o skrattade i typ 10 mintuer. hahahaha, älsklingen du är så söt!
Nu ska jag göra annat än data...!!
puuuuss


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0