Nytt i bloggen!

Nu har det hänt saker här i bloggen... Vad tycker ni?
Själv tycker jag att det blev rätt fint. =)
Jag kom precis hem, jag och mynta har varit medmammsen på jobbet. Så det blev mycket bil träning för hennes del, men hon finner sej i det oxå. Och har fått en plats på golvet. Dessutom va vi och köpte massa saker till henne idag, på sea hund och katt. Ett ställe jag nog inte rikitgt vill tbx till, pga " min vägg rasade".... men men, måste väl ta mej igenom det oxå! Nu ska jag och mamma ta en promenad med vovvsan och sen ska jag väl brja packa, eftersom jag åker ifrån stockholm imorgon kl 13.30, nån som är beroende av o träffas innan??

hörs senare!! PUSSSS


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0