Nybliven kattmamma!!

Vet ni?? jag är överlycklig just nu ...!! *spänning*..... Jag har fått en kattunge! Helt jävla underbart.
När jag precis hade vaknat så åkte min farmor, hon skulle bara in till stan. Sen tyckte jag att det tog jävligt lång tid men när hon kom hem så höll hon i en liten, och då menar jag verkligen liten, kattunge. Hon är 10 veckor (?) . Just nu ligger hon brevid mej i sofdan och sover, hon ärhelt klart trygg med mej. Ozzy tycker hon inte om, hon bara fräser när han kommer. Och lovis, (en av dom andra katterna) tycker inte rikitgt om Kisseungen. Nu ska jag be er om hjälp, men det kommer i nästa inlägg, och bilder på henne!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0