lämnar stockholm!!

Tjoolahoppsan!! allt bra med er? själv är jag skit trött...
Men ska väl ta en promenad med voffsan och sen äta frukost. Och aa, efter de är det bara sätta igång. För jag måste packa, vi åker väl hör ifrån runt halv 1 lr nått sånt. Jag är framme i örebro runt 4 och kanske hemma i nora vid 5? det tar typ 3 timmar med bussen. hmm... jag vet inte rikitgt hur jag ska klra mej. jag kommer tråka sönder. Men får väl se till att jag hr nån o smsa med, och sen om jag bröjar läsa min bok så kommer jag inte sluta, haha! Den är så fruktansvärdt hämsk, hon frlorade sin oskuld genom att bli våltagen av sin brorsas kompis. fy fan! Nu har jag inte tid med de här mera, hörs snart!


Kommentera
Postat av: Anonym

fin design

2009-07-22 @ 11:36:17
URL: http://vctorias.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: okej tack

2009-07-22 @ 14:09:40
URL: http://vctorias.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0