JAG LEVER!

Jag försvann ju helt plötsligt, jag vet. Men jag åkte till Nyköping och sen har jag varit där. Bara tagit det lungt och ridit varje dag, vilket har varit helt underbart! Nu har jag iallefall myggbett på hela benen. Men jaha och vad har hänt i nyköping då? Som sakt jag har ridit mycket, och så va pappas familj och hälsade på bara en dag. Vilket betydde att jag sprang runt bland alla djur på gården. Sen åkte jag och aina till trosa en dag, shit vilken mysig stad! Och igår va vi på kolmården, skit mysigt. Men nu är jag tillbaka på hemma plan igen, stockholm..! Sen åker jag ju igen på tisdag eller onsdag, till Nora och sen på torsdag morgon ska vi åka till sälen på semester. Men då ska jag ta med mej datan.
Nu ska jag nog börja tvätta kläder, och hopp in i en dusch. Men först måste jag självklart läsa alla bloggar, har missat massor nu ju! Hörs senare, puss  !


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0