jag kan inte sooooova

Jag är helt över lycklig, jätte glad och jaa, livet är som bäst just nu! Förutom att jag saknar hon som bor på andra sidan vägen, men vi pratar på msn haha så jävla sämst vi är asso... Och nu har jag precis sakt godnatt till världens bästa danne, redan nu tänker ni säkert liksom han brukar ju vara vaken dygnet runt typ. Men han ska tydligen jobba imorn, och gå upp halv 6. Fy fan, stackare!! Men han lovade o drömma om mej, haha, gullunge. Har smsat med honom hela dagen, och jag svär finns typ ingen som skriver så söta saker. Puss på min lilla Danne!! Måsre försöka träffa honom innan jag åker, man han hittar ju hit nu så han kanske kan komma(?) haha men aa, nu ska jag väl försöka sova. åhhh jag kan inte! igentligen skulle jag bara villa springa runt och hoppa till hööög musik och bara ha kul! Men nee, måste verkligen försöka, ska drömma om min prins inatt. Det har jag bestämmt, och fan om det inte blir rätt. Senaste tiden har jag fan bara drömmt om massa gamla ex så då har jag saknat dom, men vafan? om det inte gick då, så kommer det inte funka nu.
Jag har verkligen saknat våran humor, hjärtat.. jag skrev nyss "mina fötter är is" tror ni inte hon svarade " men min panna är en spis" hahahahahaha så jväla sjukt, det är aldrig nån annan än vi som skrattar åt våra skämt!



Godnatt sverie!

Kommentera
Postat av: Anonym

söt blogg!

2009-07-20 @ 12:06:16
URL: http://youngwoman.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0