JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA BÄSTIS!!

Jag har nyss kommit hem från stan. Först va vi och kollade på kattungarna, jag kunde hålla dom i handen.  små äckligt söta jag skulle kunna tagit med allihopa hem. Sen åkte jag och Anna o solade, shit helt kassa saker. Man fattar inte ett piss, eller så är jag väldigt bortskämd med dom hemma, thiiihi..!!
Nu är vi iaf hemma och jag ska snart äta chokladpudding, det va jätte länge sen.

Och min älskade martina har kommit hem från öland, jag saknar henne som f********************n..... känns som jag inte har träffat henne på evigheter, eller inte sen henne födelsedag iaf. Men vi har bestämmt att vi ska träffas så fort jag kommer hem på fredag. Myspys!! Men sen på lördag ska jag umgås med Danne, Åhh jag börjar längta hem sjukt mycket, även om det är underbart o vara här. Imorgon ska troligen jag och min faster åka till stranden, =D

Nu ska jag hitta på nått annat... puss på er alla hjärtegull!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0