Jag är hemma igen !! (:

Jaha, så där då nu va jag hemma i huddinge igen då! Känns jätte skönt. Mamma hämtade mej på centalen vid 1 och sen åkte vi till farsta och spenderade lite pengar. Lite hittade jag men inte mycket, ett par jeansleggins, ett linne, och en lång tröja. Men jag har tydligen fått pengar insatt på mitt konto av mammsen, taack!! Så jag kommer säkert åka och göra slut på lite mera pengar under veckan. Juste jag har inte berättat, att på tisdag... ska jag och världens bästa märta på allsång på skansen! hahahah, jaa jag vet låter inte alls kul men vi kommer göra det till en toppen dag. Just nu är hon i örebro, och kommer hem på söndag. hmm, jag saknar henne.
Nu ska jag iaf sätta igång och städa lite på mitt rum, det behövs verkligen. Snart ska mamma åka och jobba, ch jag har inga speciella planer för ikväll, bara att jag ska bada och fixa lite med mynta. Hon va överlycklig o se mej, och jag henne så klart! Men om ingen vill hitta på nått så åker jag nog och solar, även om det är fint väder. men jag är likblek efter solningen i aa, vilket dag det nu va(?)

Skriver iaf innan jag åker nån stans =) pussislussisar

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0