Hejdå meiling!!

Godmorgon! visst är jag vaken tidigt? men Mynta behöver gå ut runt 8 på morgonen, så då är det bara o gå upp. Och hon är helt underbar, gör fortfarande stora framsteg mellan promenaderna, nu går hon toppen fint i koppel och har lärt sej att man inte ska gå bakom fötterna och massa saker. Jag är jätte nöjd med henne!
Om ungefär en timme så kommer meiling hit och så ska vi köra henne till sin mamma, och sen åker hon!! åååh, jag kommer sakna henne massor. Dessutom kommer hon vara jätte brun när hon kommer hem. Jag vill oxå följa med! Tänk er själva en månad i indonesien... vem vill inte ha det liksom? Men färdig pratat om det.
Jag tittar just nu på sån dära triss skrap på 4an, och det är helt sjuk. Det är nästan bara gamla människor som vinner massa pengar, liksom typ 70åringar som vinner typ 10.000 i månaden i 10 år, varför ska dom ha det? vissa kanske inte ens lever i 10 år till. Det skulle ju vara mycket bättre om typ barnfamiljer eller unga vinner sånt, dom som liksom behöver det. Och kanske inte har så himla mycket pengar över varje månad, det är ju perfekt liksom.
Idag ska jag och mamma åka och köpa saker till Mynta, det ska bli jätte mysigt. Sen måste jag åka förbi högdalen och sola, så jag inte är helt lik blek innan jag åker, och eftersom jag åker imorgon så måste jag packa oxå.
Nee, nu måste jag göra iordning mej, meiling kommer om ungefär en halvtimma!! pusss




 

Min lilla prinsessa för ungeför ett halv år sen!



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0