godnatt

Nu har jag duschat och gjort iordning mej... och vet ni?..... jag har hittat mitt thailand tröja! JIPPI, den är så jävla skön. Är överlycklig. Har även smörjt in benen och dom är fortfarande smått prickiga efter vaxningen, hoppas det lägger sej under natten för jag tänkte ha nått kort på mej imorgon, om väderet tillåter det såklart.
Idag så köpte jag en bok som jag har gått och fundrat på jätte länge, " 14 år till salu" jag har redan fasnat i den. Hoppas jag inte ligger och läser hela natten bara, det kommer inte sluta bra. Men det är så jävla hämsk, ni hör ju redan på namnet. Men jag rekomenderar den verkligen! Hoppas alla har haft en bra lördags (?) kväll..!



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0