Glad för bästaväns skull!!

Godmorgon alla beundrare !! allt bra?

Själv vaknade jag för ungefär en timma sen. Sista morgonen jag kan sova ut här, för imorgon kl 6.15 på morgonen kommer mina kusiner hit, fattar ni?? kvart över sex, på morgonen.. helt otroligt, men dom kan ju glömma att dom kan väcka mej då. Men iaf jag fortf inte fått en enda liten brun fläck, jag hade ett liiiiitet hopp under natten. Men nixx nu har jag tappat hoppet, om min brun färg från solaruimet. Eftersom jag har sån jävla tur idag så är det ju fint väder här, så jag ska faktikst gå ut och sätta mej i solen, och hoppas på lite mer färg!
ska försöka få tag i min lilla prins oxå, som fortfarande sover -_-

Dessutom måste jag bara skriver en sak... Martina, jag är överlycklig för din skull, äntligen har du hittat den smo du ska ha. Och ingen som sårar dej eller kommer gå tbx till gammal, eller allt vaf*an dina gammla "killar" har gjort. Men jag älskar dej och du vet att jg gör allt för dej!! puss

Kommentera
Postat av: Martina

2009-07-29 @ 13:59:52
URL: http://jippihu.blogg.se/
Postat av: Martina

Maaaaash. Jag älskar dig oooockså!!!

2009-07-29 @ 14:00:29
URL: http://jippihu.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0