fredag

Godmorgon, min data dog igår. Det va därför jag inte skrev något mer igår.
Vi hade iaf mysigt och åt grillat. Sen pratade jag med Danne hela kvällen i telefon, och han ska komma och rädd mej. o shit alla saker han ska göra med mej, han gör allt för mej. Lilla hjärta, du är bäst!! sen har vi massa planer tillsammans. Efter vi hade lagt på så kunde han inte försvinna ur mina tankar, hanär beroendeframkallande!! Men det gör inget, jag blir bara glad av o tänka på honom.
Nu har vi varit och handlat, och dom tycker att vi ska gå och bada nu, men det är inte ens fint väder. Så jag tänker inte bada, kanske spela minigolf. men vi får se.
Ikväll blir det kräftor, skit mysigt.
Just vi ska lägga in bilder från majas kamera, men det blir nog senare. Nu ska jag vara social, puss!!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0