blåmärken?

Hej alla söta läsare!
Jag kom hem för nåra timmar sen men har inte orkar skriva nått än och sen har vi ätit, packat upp och lite sånt. Resan gick bra, jag och maja tog upp hela baksätet. Inte ens ozzy fick plats på golvet utan han fick sitta där fram. Vi somnade efter vansbro (?) och låg med benen runt och på varandra. Kan bara tänka mej hur fan vi såg ut, men mysigt vare. Sen vaknade jag av att jag höll på o trycka ner mitt fönster så mitt huve nästan ramlade ur. Och vad tror ni jag gjorde efter ungerfär 3 min?? jo jag kom åt den där knappen igen så att fönstret åkte ner. Men jag klarade mej utan skador. När vi vaknade så åkte vi precis in på våran väg, perfekt timeing!! Sen vare ju bara den jobbiga delen av hela resan. Att säga hejdå till maja... har ingenaning om när vi träffas igen, eftersom jag inte vet när jag kommer hit igen. Fast jag har ju både hennes msn och nummer så vi började de hela med och sms, hmm knasigare finns!!
Nehe nu ska jag väl gå coh vara lite social mot familjen här. Hörs senare ikväll, om jag har tid. Har nämligen bestämt låångt samtal med mitt lilla hjärta!! =)



Idag får jag ha mjuka kläder!!
Så det blev en halv mjukisdräkt och vitt linne från hm

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0