Barnvakt

Hejjsanhoppsan!
Jag har precis ätit, gissa vad??... hmm... köttbullar och makaroner, jag skulle vekrligen kunna leva på det. Makaroner körbullar och brunsås fy fan va gott!!!
Innan det så var jag och hälsade på hos min farbror, eller rättare sakt. Jag va barnvakt åt mina älskade kusiner. Jag vet att jag har lagt in bilder på dom förut, nån som kommer ihåg? dom har även hunden, hero... Min lilla älskling, blanding mellan pitbull och amstaff, och en liten skvätt gris måste han nog ha oxå, ringer det nån klocka??
Men iaf min farbror va och tränade med en kompis och deras mamma vet jag inte rikitgt vart hon va men inte hemma. Så det va ju tur att jag va där så jag fick träffa och pussa på småbarnen lite. Saga är 3 år och Loke 8 månader, och han har precis lärt sej ställa sej upp. Så gryyyymt söt!!
Vad har jag mer gjort idag? jo jag somnade  framför teven och sov i nån timma. Men när jag vaknade så va " Änglagård" på har ni sett den? så himla bra. Har dom hemma hos pappa =)
nehe nu ska jag vara social, vi ska nämligen äta hallonpaj och kolla på teve, sen ska jag duscha och ta hand om min kropp lite, självklart måste jag prata med Danne då. Annars kommer jag inte vara lika glad . Somnar man vid tanken av honom så vaknar man med ett stort leende på läpparna!!

                                                             




 

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0