bandhagen

Jag solade och äntligen hände det nått, tyvärr funkade inte växel saken och jag hade bara nåra 10or , så det fick bli 20 minuter. Men aja det gick bra (: liite mer färg än när jag gick in iaf, hehe.
Efter det åkte jag hem och gick hela vägen från tunnelbanan och irriterade mej på nåra sjuuukt irriterande får, som låter hela tiden. Och självklart bor dom neran för våra hus, så dom hörs ju hela tiden. Hämtade iaf Mynta sen mötte vi upp mamma vid lägenheten, och så va vi med henne hela kvällen. Nu är vi hemma och jag har precis badat Mynta, känner igentligen för o bara ligga och tänka igenom livet. Jag mår inte rikitgt jätte bra, inte sjuk utan psykiskt. Jag saknar en viss person, och mer kan jag inte säga här och nu. Ska nog unna mej själv ett bad och lägga mej o läsa lite kanske (?) hmm... känns ine rikitgt som jag men jag har ändå en ny bok som jag inte har kommit nån vart i. Jo men så göra jag nog. Måste försöka få tag på Mr.D som inte vill svara (!!!!!) Eller så ligger jag bara här i sängen och ser till o vakna rätt tidigt imorgon, så jag kan duscha fixa mej och städa rummet som jag fortfarande inte gjort. Åhhh, ibland blir jag så trött på mej själv. Men aa, så får det bli. Ska gå och ta bort sminket och sen lägga mej och kolla på en film, beck? nee. Hoppas på det imorgon ist. Ni hör nog inget mer från mej ikväll,om inte via msn lr mobilen... puss!



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0