bad i "sommarvädret"

godmorgon alla söta läsare!
Nu har vi ätít och gör iordning oss. Vi ska nämligen åka och bada på hökarängsbadet, som igår. Vädret är ju verkligen inte lockande men det va ju så himla varmt i vattnet igår, så det blir mysigt iallefall! Dessutom kommer nog julia dit, och henne har jag ju inte träffat på hela sommarlovet, vilket ingen av oss gjort. Efter badet vet jag inte riktigt, kanske åker hem till martina, för felicia ska jobba. Sen ska jag nog träffa mamma oxå, hopppas jag. saknar henne som f*n!!!!!!!
Nu har´jag tydligen inte tid och skriva mera, martina måste hinna skriva i sin blogg oxå... stackars felicia som allt får lida med våra "bloggpauser"

puss, ha en underbar dag allesammans!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0