skolan!

hejj alla söta! nu sitter jag hära i skolan på datalektion sista lektionen idag =)sen slutar vi, men jag måste till farsta sen tror jag men jag vet inte, jag tycker att manda kan följa med men hon måste vara hemma med smilla.igentligen måste jag hem o plugga har so o spanska...men jag orkar inte,hehe!kanske hinner åka till globen iaf sen hem igen men jag vill inte gå från rågsved när de e mörkt.de här ämnet va jätte skojjsigt ju,kanske MVG? om man får sånt i de här ämnet.o massa gammla saker från solfagra finns kvar på min sida, saker från typ 3an liskom hahah de va ju år sen =Paja nu e de inte så många minuter kavr tills vi slutar så jag ska väl göra nått annat än o blogga..kyss på er alla darlingar<3

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0