HATA RUBRIKER!

Hej alla underbara! Förlåt att jag inte skrev nått när jag kom hem igår men jag va tvungen o plugga hade prov idag, det gick faktiskt jätte bra, hoppas bara att det går bra =) Idag var det sämsta vädret på länge, trodde faktiskt snön skulle försvinna nu,men hade tydligen fel!Idag har det inte hänt så mkt, Har fixat massa med bilderna, så nu har jag bilder på alla hästar som nu springer på dom gröna ängarna!Nu är det iaf bestämmt att vi åker till rome på idrottsdagen den 27/1 abra en vecka kvar!!!Ska bli jätte mysigt, men jag o martina ska hålla i handen hela dagen, bilder lär ju komma =)Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra,kanske kolla klart på twilight med kevin fast jag har ju redan sett den en gång!aja ni får väll roa er me o titta på mina bilder. Juste kärleken kan man ju inte glömma, den flyter på o känslorna blir bara starkare o starkare //Myysiigast

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0