godnatt.06.30

Nu tänkte jag försöka sova lite, och om jag nu somnar(vilket jag kommer göra) så kommer jag säkert sova bort hela förmiddagen, vilket betyder att det inte blir nått av att åka till stallet men jag har ju faktiskt varit sjuk. Jag och manda pratade lite om att hitta på nått, men det blir säkert bara en film kväll eller nått mysigt tillsammans.Igentligen skulle vi åka på alex (thefucker@) match, men den är i sollentuna tror jag och jag känner inte riktigt för o åka dit när jag kanppt varit utanför dörren sen i tisdags.Men om jag inte gör nått med henne så blir det väl en egoistdag brukar bli det på helgerna när jag inte har nått o göra,lägga ner nåra timmar på mitt hår, kropp o själ. det skulle behövas.jag har iaf varit HELT utan smink sen i tisdags kväll, riktigt duktigt faksitkt.Nu ska jag stänga ner datan.Skriver imorgon när jag har vaknat..!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0