försöker igen!

heej alla söta.
nu försöker jag med min blogg igen,,,den förra blev de ju typ aldrig av att jag skrev i så NYTT ÅR NY BLOGG!jag har raderat allt gammal om ni undrar vart de försvunnit.senaste tiden har jag spenderat på min älskade manda!men nu saknar jag min martina,felicia,johanna o julia massor,men får träffa dom imorn!aja till idag da,jag har verkligen inte gjort mkt. jag vaknade faktiskt typ 10,sjukt tidigt för o vara mej!precis när jag vaknat satte äckliga lillebror på musik på typ högsta volym så jag va tvungen o klaga lite;Paa, sen åt jag frukost satte mej vid datan sen har jag inte gjort så mkt mera, jag har jätte jätte tråkigt så om de e nån som vill hitta på nått kan ni ju alltid höra av er!??=)0700434362..!nu tror jag att det blir en beck film, vet inte vilken än,annons mannen antagligen de e den som sitter i så..juste jag vet att min blogg ser helt sjukt ful ut men jag ska fixa designen snart de så att jag bara inte orkar  just nu...
//kärlek från eran myysiggast! (inte världens vackraste bild men hittatde ingen)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0