Bilderna från Romme

förlåt att jag inte skrivit tidigare idag även fast jag har varit hemma.Men jag har sovit och kollat på film. Jag kollade klart på "just add water" , efterso jag somnade igår, så bra va den haha!Det var inte alls min typ av film, det enda som var bra va slutet, fast så himla jätte bra va inte de heller.Tror itne det blir nån skola imorn heller vi får se,jag har typ inte ätit på 2 dagar nu och har feber, känns inte så jätte mysigt o gå till skolan då, men igentligen skulle jag behöva hämta massa saker och plugga men aja får väl ligga lite efter. Juste jag har faktiskt läst mina omdömen idag i alla ämnen oxå, det står att om jag fortsätter så här kommer mina betyg att bli både bra och höga =D känns riktigt bra faktiskt, men jag måste ändå bli bättre nästa år.Nu ska jag kolla på "valkyrie"  men min lillebror han har tjatat flera dagar o nu har världens bästa stora syster fixat det.sen blir det nog  "coyote ugly" tror jag, det var ett tag sen jag såg den.Juste och alla bilder från Romme ska ni få se nu oxå!!..skriver sen efter filmerna eller senare ikväll iallefall.här kommer bilderna från Romme:Julia o Martina| Julia helt inne i filmen| mina flickor,Martina o Felicia| Martina i backen| Jag,tagen lite konstigt|  Martina o Julia igen| Skidorna!| Jag i bussen(sover inte)

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0