090125

Idag har det inte hänt mycket alls. Mest suttít här framför datan, o väntat på att mina filmer ska bli klara men internet har varit jätte dåligt idag så det har tagit hela dagen men nu är dom snart klara, så det blir en film kväll här nån som vill mysa ?märta ligger iallefall i min säng så det får väl bli hon och jag, ganska ovanligt faktiskt.Har försökt att plugga lite oxå eftersom jag har prov på elektrionik imorn som alla andra gjorde i fredags,martina och dom säger att det var jätte jätte svårt och dom kunde inget alls men Andreas sa att jag skulle klara de, men aja man vet ju inte med hnm.=D hoppas iallefall att det går bra, ni får veta mer imorn.O jg känner mej jätte dum mot jimmy, men ni allihopa måste säga till hnm att jag älskar hnm  i de som hände idag inte var meningen!!!jag vill att han kmr hem nu, men det gör han imorn probelmet e att vi inte kommer kunna träffas fören på fredag, har fullt upp hela veckan, o vad händer på tisdag??ROME,fan va mysigt de ska bli jag o tjejerna!!Nu är min film klar, tydligen ojj hann inte allt jag tänkte göra innan, måste hoppa in i en dusch sen lägger jag mej i sängen o kollar på film med märtispärtis!puss
bilderna e tagna idag, inte så ordning gjord men har ju bara varit hemma!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0