-pluggdaag

idag är jag hemma eftersom när jag vakande imorse hade jag verkligen ingen röst och jätte ont i huvet och eftersom jag hade massa böcker hemma tyckte jag att jag kunde stanna hemma.Så nu ska jag nog krypa ner i sängen och läsa lite, inte de roligaste kanske men de behövs.Imorse när jag vakande låg markus (min katt) i sängen med mej så jag var bara tvungen att ta ett kort.Jag tror inte jag ska göra nått speciellt idag om jag känner att jag blir lite bättre kanske jag följer med manda ut och letar efter smilla.Men hon har så himla stor press på sej av sin pappa att hon ska hitta henne, men jag tror mer att hon kommer hem själv eller att någon hittar henne.Nu ska kolla lite på foderhästar sen ska jag göra te och sätta mej och plugga...skriver senare!
Bilder: På markus imorse när jag vaknade|| en av alla lappar på smilla='(

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0