trött

Försov mej imorse så jag var jätte stressad men kom iallefall i tid.Klockan 9 hade jag utveckligssamtal,både mamma och robban kom.Det gick faktiskt riktigt bra faktiskt!Sen var det en helt vanlig dag i skolan, nu har vi gympa på fördjupningen oxå vilket betyder att jag kommer ha gumpa 3 ggr i veckan.Vi fick slutade lite tidigare men vi var ju ändå tvungna att stanna eftersom det var de där mötet klockan 3, de gick väl oxå bra men vi fattar fortfarande inte vad vi gjort.

Jag kom hem runt 4,satte mej och plugga lite och sen var ju tvungen och skriva ut lappar om smilla!!='(och om nån tror dom har sett henne hör av er iaf,det kan vara hon!Det börjar bli rikitgt oroligt nu,lilla smilla på bara 1 år.Sen satte jag mej vid datan och kollade lite, jag måste plugga men jag är jätte jätte trött tror jag kommer somna tidigt idag har sovit jätte dåligt senaste dagarna.Men skriver säkert nått senare ikväll iallefall!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0