tråkig dag

Jag har blivit jätte dålig på att blogg nu, förlåt så jätte mycket ska blibättre lovar!
Har precis sakt hejdå till mamma som skulle åka kryssning,presenter? hoppas på det! Idag har jag städat lite på mitt rum och gjort rent till kaninerna, helt enkelt inte mycket alls. men är det verkligen ingen som vill ha mina kaniner? jag har ingen tid för dom och det är bara synd om dom!!
Jag skrev ju inget igår ikväll när vi hade kommit hem men det gick bra för mej men manda ute på hal is, aa det märkte vi..! hon ramlade, klantigare finns det någon eller?HAHA jag skrattade ihjäl mej. Sen kollade jag på wallander, kom på att jag har sett den förut, men den är inte speciellt läskig! men ingen glömmer väl Beck ikväll. Jag ska iallefall kolla på det, har sett den flera gånger förut, men den e läskig, Gamen heter den vad tycker ni om den?
Nu ska jag laga mat sen hoppa in i en dusch och plugga lite sen teven.
puss


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0