skola snart!

godmorgon.. hinner inte skriva så mycket ska snart gå till bussen, skulle igentligen tagit de som gick 8.35 men hann inte med den och nu är jag stressad till den andra, nu när jag tar den här bussen kommer jag komma precis när vi börjar så jaja. Efter skolan åker jag direkt till stallet, vet inte när jag kommer hem. Mamma's båt skulle vara framme vid 4 dom kanske kan hämta mej på vgen hem så jag hinner plugga oxå, måste förbereda ett tal på svenskan tills imorn och läsa massor i so'n och jobba i matten.. hatar skolan!
men skriver ikväll när jag kommer hem.
Lägg märke till att jag redan har blivit bättre på att skriva här!!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0