Pluggtime

Nu har jag kommit hem, men måste verkligen plugga och alla böcker och saker ligger på bordet så de är bara att sätta igång. Skolandagen var väl som alla andra, slutade med gympa som fördjupning, men en viss person som jag verkligen inte tycker om, glor som om jag skulle vara nån scenartist på nått sätt, vilket jag inte är! Sen har jag tjaffsat lite med lärarna om att vi kommer ha spanska prov och matte prov samma dag, det går jag inte med på så är det bara!! hur mycket tror dom vi ska plugga hemma igenligen, och spanska läraren säger att vi ska prata med matte läraren om att dom får flytta på det men matteläraren säger att vi ska säga att spanksa läraren ska byta dag (lite invecklat utan namn).
jag har iallefall vägrat och isåfall får jag väl skit i ett av proven, och göra om prov sen istället!! två stora prov samma dag,ALDRIG!!
Och juste alla intresserade igår fick jag veta att nemoroses kennel (ni nya som inte vet så är det min släktnings egen kennel) ska få shelti valpar om 2 veckor, om allt går som planerat, så himla mysigt... ska prata med mamma ikväll om att tinga en, jag vet ju att hon vill och speciellt från hennes kennel! antar att "gudrun" är mamma men ni kan ju kolla på hennes hemsida, det står inget om valparna där men tror inte hon vill gå ut med de fören hon är helt säker på om dom kommer.. ww.nemoroses.se
ses sen sockersöta barn <33
Bilder: martina på gympan|| seriösa?? nee, jag o julia gjorde inte mycket..

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0