PEPSI!!!!

har precis kommit hem, förlåt att jag inte skrivit innan men nu är det så att min PEPSI är borta!!Ni som känner henne vet att hon inte är som alla andra katter hon är med som en hund det är det som gör att jag älskar henne så jävla mycket!!..Hon älskar ju att åka bil oxå, så hon följde med "pappa" som åkte till vårat garage i årsta och där sprang hon ut ur bilen, först tror vi att hon bara var där inne för att alla dörrar utåt var stängda när hon sprang ut, men efter att vi hade letat i över en timme, så kom vi fram till att det inte va säkert att hon var där inne utan kan ha kommit ut på nått sett, vet inte hur??Så snälla snälla snälla jag ber ALLA att kolla extra mycket där ute, hon kan ju vara var som helst men om ni ser nått kan ni väl höra av er, saknar henne så jävla mycket redan. Imorn blir det nog så att jag och amanda halvars åker till årsta och letar. och får väl hoppas på det bästa!! ='(
Bild: ÄLSKADE PEPSI!

Kommentera
Postat av: john

SHIT!!! jag e fett ledsen för din skull!! ska kolla extra noggrant när jag e ute :)

2009-02-25 @ 22:46:26
Postat av: myysiigast

tack va gulligt!

2009-02-25 @ 23:08:06

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0