mysdag

nu sitter jag här och filmen jag kollade på tog precis slut, hoppas att det börjar nån bra snart igen. är ensam hemma nu eftersom kevin och max är hos sussie, maja mamma och "pappa" jobbar och tim är hos en kompis. men det är mysigt hemma själv, pluggar lite fast det går inte så fort man måste ta allt i sin egen takt, eller itne gör nått alls bara ha de framlagt då ser det ju iallefall ut som att man pluggar,hehe. Jag har fortfarande riktigt ont i benet, hoppas det blir bättre. eftersom jag redan innan igår hade ont i benen så blir den lilla smällen från igår ännu värre, hoppas det går över orkar inte åka till läkaren.Nu ska jag kolla om det är nån bra film på nån kanal annars får jag väl leta här hemma, hör av mej senare...
Bild: det ser ut som det händer nått iallefall!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0