klar för kvällen!

förlåt att jag inte skrivit nått men igår somnade jag jätte tidigt, och idag när jag kom hem så pluggade jag lite sen var jag med amanda och sen har jag gjort iordning mej och letat efter kläder!!Men nu är jag iallefall nästan klar.Imorn är jag ledig och det ska bli jätte jätte skönt känner verkligen att jag behöver det.Jag ska sova riktigt länge och bara mysa hela dagen om jag och amanda inte ska göra nått, och runt klockan 5 sen ska vi gå ut med vovvarna på långis antar jag!..
Nu ska jag äta lite vet inte när jag kommer hem ikväll så lär ju hinna bli hungrig!!
Kvällens outfit:
Grå tröja från ... vet inte lånad av syster
Svart klänning från gina tricot
Svarta strumpbyxor från HM
Gråa benvärmare från gina tricot



Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0