hjälp till att leta efter smilla!

Nu sitter jag och kollar på efterlyst,tänk hur läskigt det är igentligen hur mycket saker som händer överallt.Just nu handlar det om en Johanna som träffade en kille på internet och sen mördade han henne...!Jag har precis duschat och nu måste jag plugga nu, massa läxor tills imorn!

Men nu måste alla lyssna!!
Smilla har fortfarande inte kommit tillbaka!!och nu ber jag er alla verkligen kolla efter henne de skulle betyda jätte mycket.Det ligger nu oxå ute en annanos om henne med hittelön!Hon måste komma tillbaka,klara inte av att se min syster må så dåligt!!

Nu ska jag lägga mej i sängen i plugga...Men ring mej vilken tid som helst om ni skulle tro er ha sett henne!!
Bild:på smilla!


Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0