fettisdagen

usch va äckligt det låter, bättre med typ semlornasdag eller nått... men jaja det är iallefall idag, jag är ju inte så där ätte älskare av semlor det e bara massa grädde och saker.
Men idag ska iallefall vi baka semlor, helt egna så vi ska åka och handla snart tror jag, och jag lovar att jag ska ta massa bilder. Kankse inte hinner skriva så himla mycket. Har inte sovit så himla mycket inatt, men men man ska vara glad iallefall=D
och har ni hört allt prat om viktora och hennes daniel, att dom ska förlova sej men snälla hålla dom är väl precis lika normala som alla andra! varför kan inte dom få vara ifred? shit jag skulle liksom inte vilja att alla i hela världen skulle veta att jag skulle förlova mej, det är ju inte hennes fel att hon är dotter till kungen.Nu ska jag äta lite och sen gå ut med ludde, tar säkert nån bild då oxå.
Dagens outfit:
Svarta leggins från HM
Svart klänning som tillhör storasyster
Vit tröja från papyrus


Bild: Martina jag älskar dej hjärtat!

Kommentera
Postat av: Sanw at

asso inte för att vara taskig men du vet väl att ludde inte är din hund ?? :S

2009-02-24 @ 21:24:44
URL: http://sanw.blogg.se/
Postat av: myysiigst

HAHA nej, och amanda vet själv att det är hennes hund så det behöver du inte kommentera...

2009-02-25 @ 01:14:15

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0