-myskväll

förlåt att jag inte skrivit på hela dagen men har inte suttit så mycket vid datan.Nu skriver jag nån uppstast som typ ska vara inne på måndag, jag vet nu tänker ni typ vilken jävla pluggis på en fredag =O men det tar typ hur lång tid som helst för mej att skriva jag gör så himla mycket annat som ni märker juste nu hälsar jag på hära.Mandus är hära jätte mysigt faktiskt.
vad har hänt idag?? joo, vi hade först 3 timmars no,fattar ni 3 timmar. Sen var vi på hockeymatch, och självklart som alltid så vann huddinge duktiga!..Sen hade vi engelska och matte, och manda väntade på mej vid min skola sen gick vi tillsammans hem.Sen har det inte hänt så mycket vi åt tacos hur gått som helst, love it! Sen har jag haft lite humörsvängningar här på kvällen det blir lätt så ibland...

Och idag kom jag på att det faktiskt bara är runt en månad kvar tills jag får ett syskon!Det ska bli riktigt mysigt faktiskt men jag kommer ändå alltid älska måns mest av alla syskon jag kommer få han e så himla speciell för mej!
Men jaja nu ska jag o manda tydligen kolla på beck, annonsmannen kanske!!
Skriver nog imorn när jag går upp ska ju ha Morris imorn och sen ska vi åka skridskor,BESTÄMMT!!
Bilder: 2 bilder på min älsklings söta måns!!<3

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0