sista julklapparna..

Hemma igen!
Först åkte jag och mamma o köpte julgran sen åkte jag till farsta och köpte de jag skulle, blev lite mer än planerat. Men mamma,morfar,evabritt och manda fick julklappar. Jag är snäll i år, haha. Sen åkte jag till högdalen, köpte böljor till sötaste charlie och sen hämtade mamma mej och så åkte vi till charlie och manda, eller deras familj oxå men haha. Jag gick ut med hundarna, deras vovve ska åka idag. Han ska flytta till Gotland, lilla bebisen. Men det är bäst så, han lär ju få uppmärksamhet till 100 där. Men iaf sen åkte vi hem, nu åkte mamma vidare och jag ska slå in julklappar och sen börja städa. Hoppas på att syster kommer hit ikväll, hon har varit i örebro. Jag måste muntra upp henne.
Nu har jag inte tid o blogga längre, pussssar.

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0