Hundbeeeeeebisar

Shiit jag är kär i hundvalpar. Just nu sitter vi i bilen jag är påväg till släkten i örebro, ska bli jätte mysigt. Jag är grymt trött, vi gick och la oss vid typ 5 sen har valparna låtit hela natten, sov nämligen brevid dom eller dom brevid min säng. Sen gick vi upp vid typ halv 10. Men aah de har ju funkat. Sen är de nästan bestämmt att vi ska göra oss av med 2 av katterna, helst alla men de kommer jag aldrig lyckas med, men iaf och sen köpta en sheltivalp. En hund som blir min, klart mynta oxå är min men mer mammas lilla bebis liksom. Dessutom kommer jag aldrig kunna ha med mynta i stallet eller nått liknande. men vi får se hur de blir, antingen kommer den snart eller så ska jag vänta tills världens finaste Dimma blir parad vilket är runt ett år kvar. Men alla bilder och sånt lägger jag in sen senare. Först ska jag iaf umgås med alla mina kusiner som är där. Skriver senare ikväll..... Älskling jag älskar dej!

Kommentera

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0