hej tisdag

Tjenispeenis lovers. Gud the update of idag har varit kass jag vet. Men jag gjorde iordning mej och sen åkte jag hem till martina, sen åkte vi vidare in till stan. Gick runt i ringen en stund och kollade liiiiiite om vi hittade nått mera till hennes pappa men nix. Istället gick vi och solade, fy fan va skönt det är egentligen. Mina fötter va is eftersom smarta jag satte på mej tygskor idag och tänkte "så jävla kallt är de inte". Men solade iaf 20 min, känner inte att jag fick nån färg precis men men. Efter de gick vi oh åt, sen fick jag ett sms av min "chef" om man nu kan kalla henne så men aah iaf hon skrev att jag skulle jobba som vanligt ikväll. Vilket innebar att jag va tvungen att åka direkt till stallet. Sen när jag kom dit hann jag knappt säga hej till melli? hon va tydligen inte på humör idag. Men iaf skyndade mej och jobbade till halv 8. Sen har jag varit ute med mynta och snackat med Anton. Jag måste bara säga en sak! Det står en kille på andra sidan gatan, asso i sin lägenhet och kollar på mej ? och så fort jag kollar dit vinkar han?  Hej desperat.
Nu ska jag hoppa ner i ett bad, hörs senare.

Kommentera
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Usch ja, men dt är dt värt ;P

Okej, har lagt till dig nu.

Lagt till mig?

:D

2009-12-22 @ 22:05:40
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: ESSEM, Selena

Sv' Usch ja, men dt är dt värt ;P

Okej, har lagt till dig nu.

Lagt till mig?

:D

2009-12-22 @ 22:05:45
URL: http://essems.blogg.se/
Postat av: julia

härligt att sola:D

kram

2009-12-22 @ 22:13:30
URL: http://juuuuulija.blogg.se/

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0