anton knasboll..

Nu har jag precis övertalat världens bästa anton o lägga på telefonen, vi ha snackat sen typ 11. Men man blir så grymt glad av o snacka med honom, vi kan inte snacka i 10 minuter utan att få minst 1 skrattanfall. Han är nån stans i sverige hos sin mormor, jag saknar honom massor. Men vi har biiga planer efter jul :D
Vet ni? jag har växtvärk.. har inte haft de på jätte länge, men så här ont kommer jag inte ihåg att de gjorde. Har iaf tagit en tablett, och ska försöka sova nu. Det gör så jävla ont. Anton får hålla sig vaken tills jag slutar svara på hans sms, för då sover jag :)
Godnatt.

Kommentera
Postat av: e

bara bra! lite stressigt och så! mycket att göra, har knappt köpt klart alla julklappar än! haha, okej:)

2009-12-22 @ 10:12:00
URL: http://sistersbergman.blogg.se/
Postat av: Martina

Hör av dig när du ser det här, eller vad ska du göra idag?? :)

2009-12-22 @ 11:26:54

Kommentera:

Vad heter du?:
Kommer du tillbaks?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Har du blogg?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0